، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

امیر حسین عزیز

دودو شدن دست مامان

1392/7/7 15:31
451 بازدید
اشتراک گذاری

امروز واسه ناهار کوکو پخته بودم شما گل پسرمم تو پختش کلی کمکم کردی از صبح هیچی نخورده بودی منم کلی واست سفره را قشنگش کردم که حتمآ غذا بخوری چون خیار شور خیلی دوست داری میخواستم بیارم واست سر سفره تا که اومدم در قوطی را باز کنم دستم را با لب قوطی بدجور بریدم اولش واسه اینکه ناهارتا بخوری چندتا دستمال گذاشتم روش تا نبینی یه دونه کوکو که خوردی سیر شدی شروع کردی مثل همیشه ناز  اومدن که غذا نخوری منم دستم خیلی درد میکرد نشونت که دادم کلی ناراحت شدی همش لبه اپن که یه بار سرت خورده بود بهش را اشاره میکردی میگفتی دودو یعنی دست من با اپن اشپزخونه دودو شده بابایی هم سر کار بود زنگ زدم بهش گفتم دستما بریدم او هم زنگ زد بابابزرگ اومد خونمون باهاش رفتیم درمانگاه دستما بخیه زدم اولش کلی ناراحت بودی ولی بعد کلی تو درمانگاه بازی کردی بعد هم که اومدی خونه واست دوباره سفره انداختم ولی فقط یه کم اب خوردی منم کلی ناراحت شدم الان هم که من دارم این پستا مینوسم ناهار نخورده خوابت برده چون صبح زود بیدار شده بودی چی میشد اگه تو بدون حرص دادن مامانی غذا میخوردی..ناراحت

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان ارشیا
7 مهر 92 15:50
الهی خدا بد نده ایشا الله که زود خوب شه
واقعاً مامانا واسه بزرگ شدن و قد کشیدن بچه هاشون چه قدر باید حرص بخورن



اره واقعآ این غذا نخوردن امیرحسین دیگه شده یه حرص همیشگی واسه من
مامان مهدی یار
15 مهر 92 12:16
وااااااااااااای
مامانی ایشالله دستت زود خوب بشه
کاش اونجا بودم می اومدم حداقل یکم کمکت می کردم ...
مامانی مواظب خودت و گل پسری باش


لطف داری عزیزم همین که به فکرمی کافیه تو هم مواظب مهدیار جونم باش